Foldal : Kresta kapta a msik Fordot |
Kresta kapta a msik Fordot
adtoth 2004.12.13. 21:21
Lassan bezrul a WRC-kr: kiderlt, hogy a cseh Roman Kresta lesz a Ford ralicsapatnak ms(od)ik piltja.
Pr nappal azutn, hogy bejelentettk, a korbban skods Toni Gardemeister a Fordnl folytatja, teljes a csapat: a finn mellett egy cseh versenyz vezethet 2005-ben gyri Focus RS WRC-t. Ahogy Gardemeister, gy a 28 ves Roman Kresta sem tapasztalatlan ifjonc, 2001-es grgorszgi vb-debtlsa ta 20 futamon llt rajthoz.
Kresta 1994-ben kezdett ralizni, hazja ktszeres bajnoka Octav
Pr nappal azutn, hogy bejelentettk, a korbban skods Toni Gardemeister a Fordnl folytatja, teljes a csapat: a finn mellett egy cseh versenyz vezethet 2005-ben gyri Focus RS WRC-t. Ahogy Gardemeister, gy a 28 ves Roman Kresta sem tapasztalatlan ifjonc, 2001-es grgorszgi vb-debtlsa ta 20 futamon llt rajthoz.
Kresta 1994-ben kezdett ralizni, hazja ktszeres bajnoka Octavival, a Skodn tl mg Bozian-fle 206-os Peugeot-val (M-Sportos Focusszal, Subaru Imprezval, Hyundai Accentel is) nyomult. Navigtora Jan Tomanek.
"Romant ht jellt kzl vlasztottuk ki" - mondta Malcolm Wilson, a Ford csapatfnke. "Ahogy j kollgjnak, Gardemeisternek, gy rzem, neki sem volt mg soha olyan j autja, hogy igazn meg tudta volna mutatni, mire is kpes. Egy-kt kivl rszeredmnyt mr elrt, illetve nagyon j tesztpilta." Hogy kik voltak a "hatok", arrl nincs informci.
Kresta (s Gardemeister) mr bartkozik is a Forddal, Svdorszgban tesztelnek a kkovlosok. Mg ugye a jelenlegi modellel - kzben M-Sportk gzervel fejlesztik az j Focus alapjaira pl, 2006-ban rkez gpet.
Mg Gardemeister ugye jobbra murvn villog, Kresta neve aszfaltralikon szokik jl feltnni. Azaz elvileg maradhat cscskzelben a Ford, persze nagy krds, tudjk-e ptolni a mr nemcsak nagyszer Markko Mrtint s Francois Duvalt. Az szt csillag Focusrl 307-esre, a belga titn Xsarra nyergelt t.
rdekes mindez annak fnyben is, hogy mindkt PSA-csapatnak a 2005-s lesz (elvileg) az utols szezonja, mikzben a Ford jelezte: jabb ngy vig tuti marad az elitben. Azt se felejtsk el, hogy Sainz s McRae tvoztakor a kkovlosok azt hangslyoztk: a fiatal tehetsgeket fogjk nyomni kltsgcskkentsre is trekedve, egyre jobbak s jobbak lesznek, hogy 2005-2006-ban mr vk legyen a trn...
Tessk megnzni a msodik oldalt, s azt, hogy bcszul (papron) mennyivel ersebb a Citron s a Peugeot pldul a Fordnl vagy a Skodnl. A japn gyrtk ugyan mg fedtk fel krtyikat, de nem valszn, hogy bele tudnak majd szlni az aranycsatba. Persze ez mg korai, s taln a 2003-as vilgbajnok Solberg (Subaru) visszavg, megltjuk.
Ja, Kresta fordos szerzdsvel sajnos (ennyi szubjektum tn megengedhet), szval nagyon sajnos gy fest, McRae-t jvre sem nagyon lthatjuk a WRC-ben... Mert lltlag trgyaltak a kkovlosokkal is gy McCrash, mint prtfogoltja, Meeke gyben, de Kresta minden bizonnyal nagysgrendekkel olcsbb, st, elkpzelhet, hogy nem kevs szponzorpnzt is vitt magval.
No, egyelre ennyit, vrjuk a Subaru s a Mitsubishi bejelentseit. Meg a rajtot a Montn (janur 21-23.), j msfl hnap.
ival, a Skodn tl mg Bozian-fle 206-os Peugeot-val (M-Sportos Focusszal, Subaru Imprezval, Hyundai Accentel is) nyomult. Navigtora Jan Tomanek.
"Romant ht jellt kzl vlasztottuk ki" - mondta Malcolm Wilson, a Ford csapatfnke. "Ahogy j kollgjnak, Gardemeisternek, gy rzem, neki sem volt mg soha olyan j autja, hogy igazn meg tudta volna mutatni, mire is kpes. Egy-kt kivl rszeredmnyt mr elrt, illetve nagyon j tesztpilta." Hogy kik voltak a "hatok", arrl nincs informci.
Kresta (s Gardemeister) mr bartkozik is a Forddal, Svdorszgban tesztelnek a kkovlosok. Mg ugye a jelenlegi modellel - kzben M-Sportk gzervel fejlesztik az j Focus alapjaira pl, 2006-ban rkez gpet.
Mg Gardemeister ugye jobbra murvn villog, Kresta neve aszfaltralikon szokik jl feltnni. Azaz elvileg maradhat cscskzelben a Ford, persze nagy krds, tudjk-e ptolni a mr nemcsak nagyszer Markko Mrtint s Francois Duvalt. Az szt csillag Focusrl 307-esre, a belga titn Xsarra nyergelt t.
rdekes mindez annak fnyben is, hogy mindkt PSA-csapatnak a 2005-s lesz (elvileg) az utols szezonja, mikzben a Ford jelezte: jabb ngy vig tuti marad az elitben. Azt se felejtsk el, hogy Sainz s McRae tvoztakor a kkovlosok azt hangslyoztk: a fiatal tehetsgeket fogjk nyomni kltsgcskkentsre is trekedve, egyre jobbak s jobbak lesznek, hogy 2005-2006-ban mr vk legyen a trn... Tessk megnzni a msodik oldalt, s azt, hogy bcszul (papron) mennyivel ersebb a Citron s a Peugeot pldul a Fordnl vagy a Skodnl. A japn gyrtk ugyan mg fedtk fel krtyikat, de nem valszn, hogy bele tudnak majd szlni az aranycsatba. Persze ez mg korai, s taln a 2003-as vilgbajnok Solberg (Subaru) visszavg, megltjuk.
Pr nappal azutn, hogy bejelentettk, a korbban skods Toni Gardemeister a Fordnl folytatja, teljes a csapat: a finn mellett egy cseh versenyz vezethet 2005-ben gyri Focus RS WRC-t. Ahogy Gardemeister, gy a 28 ves Roman Kresta sem tapasztalatlan ifjonc, 2001-es grgorszgi vb-debtlsa ta 20 futamon llt rajthoz.
Kresta 1994-ben kezdett ralizni, hazja ktszeres bajnoka Octavival, a Skodn tl mg Bozian-fle 206-os Peugeot-val (M-Sportos Focusszal, Subaru Imprezval, Hyundai Accentel is) nyomult. Navigtora Jan Tomanek.
"Romant ht jellt kzl vlasztottuk ki" - mondta Malcolm Wilson, a Ford csapatfnke. "Ahogy j kollgjnak, Gardemeisternek, gy rzem, neki sem volt mg soha olyan j autja, hogy igazn meg tudta volna mutatni, mire is kpes. Egy-kt kivl rszeredmnyt mr elrt, illetve nagyon j tesztpilta." Hogy kik voltak a "hatok", arrl nincs informci.
Kresta (s Gardemeister) mr bartkozik is a Forddal, Svdorszgban tesztelnek a kkovlosok. Mg ugye a jelenlegi modellel - kzben M-Sportk gzervel fejlesztik az j Focus alapjaira pl, 2006-ban rkez gpet.
Mg Gardemeister ugye jobbra murvn villog, Kresta neve aszfaltralikon szokik jl feltnni. Azaz elvileg maradhat cscskzelben a Ford, persze nagy krds, tudjk-e ptolni a mr nemcsak nagyszer Markko Mrtint s Francois Duvalt. Az szt csillag Focusrl 307-esre, a belga titn Xsarra nyergelt t.
rdekes mindez annak fnyben is, hogy mindkt PSA-csapatnak a 2005-s lesz (elvileg) az utols szezonja, mikzben a Ford jelezte: jabb ngy vig tuti marad az elitben. Azt se felejtsk el, hogy Sainz s McRae tvoztakor a kkovlosok azt hangslyoztk: a fiatal tehetsgeket fogjk nyomni kltsgcskkentsre is trekedve, egyre jobbak s jobbak lesznek, hogy 2005-2006-ban mr vk legyen a trn... Tessk megnzni a msodik oldalt, s azt, hogy bcszul (papron) mennyivel ersebb a Citron s a Peugeot pldul a Fordnl vagy a Skodnl. A japn gyrtk ugyan mg fedtk fel krtyikat, de nem valszn, hogy bele tudnak majd szlni az aranycsatba. Persze ez mg korai, s taln a 2003-as vilgbajnok Solberg (Subaru) visszavg, megltjuk.
Ja, Kresta fordos szerzdsvel sajnos (ennyi szubjektum tn megengedhet), szval nagyon sajnos gy fest, McRae-t jvre sem nagyon lthatjuk a WRC-ben... Mert lltlag trgyaltak a kkovlosokkal is gy McCrash, mint prtfogoltja, Meeke gyben, de Kresta minden bizonnyal nagysgrendekkel olcsbb, st, elkpzelhet, hogy nem kevs szponzorpnzt is vitt magval.
No, egyelre ennyit, vrjuk a Subaru s a Mitsubishi bejelentseit. Meg a rajtot a Montn (janur 21-23.), j msfl hnap.
Ja, Kresta fordos szerzdsvel sajnos (ennyi szubjektum tn megengedhet), szval nagyon sajnos gy fest, McRae-t jvre sem nagyon lthatjuk a WRC-ben... Mert lltlag trgyaltak a kkovlosokkal is gy McCrash, mint prtfogoltja, Meeke gyben, de Kresta minden bizonnyal nagysgrendekkel olcsbb, st, elkpzelhet, hogy nem kevs szponzorpnzt is vitt magval.
No, egyelre ennyit, vrjuk a Subaru s a Mitsubishi bejelentseit. Meg a rajtot a Montn (janur 21-23.), j msfl hnap.
Forrs: ORIGO
|