Még két hét...
2005.03.20. 09:29
Már nem kell sokat aludni az idény kezdetéig, és a pilóták is lázasan készülnek az első futamra. Hankó László navigátorokról, az autóról, a tavalyi esztendőről és a 2005-ös reményekről.
2004 "Húúúú, nagyon vegyes volt. Egerben alig 4-5 km után műszaki okok miatt ki kellet állnunk. A Vredestein Ralin jól mentünk, ám Miskolcon is pontok nélkül maradtunk - ugyancsak a hajtás miatt… Aztán szépen lassan elkezdtük a gyűjtögetést, hiszen Fehérváron a kategória második helyét sikerült megcsípnünk és a végén Zemplénben jó esélyünk volt arra, hogy az év végén felférjünk a dobogóra is. Sajnos nem jött össze…" 2005 "Évek óta, s így most is kijelenthető, hogy nagyon kemény lesz az A8-as kategória. Úgy tudjuk, hogy több, mint tíz páros fog küzdeni a helyezésekért és bizony nagyon jó kezű pilótákról van szó. Például Asit, vagy éppen Turán Fricit nem lesz könnyű legyőzni, de úgy gondolom, hogy éppen azért szép ez a sport, mert bármi előfordulhat. És azt se felejtsük el, hogy nagyon hosszú lesz ez az év is." A navigátor(ok) "Tavaly Szabó Gabi, Gabura Krisztián és Szantó Szabi is ült mellettem, ám megnyugtató megoldás csak nemrégiben született az ügyben. Krisztián egyébként elfoglaltságai miatt nem tudta vállalni a versenyzést, pedig a zempléni meccsen éppen az idei sorozatra akartunk összerázódni. Tóth Petit megbízható, precíz embernek ismerem. Olyannak, aki nem utolsó sorban alázattal viseltetik a rali iránt. Persze kérdés, hogy miként értjük meg majd egymást éles helyzetben, az autóban. Bízom benne, hogy nem lesznek gondok, ám azért megpróbálunk még az egri viadal előtt >>éles közeli<< szituációban is autózni." Az autó "Új motort, új váltót és új futóművet kap a Gabura Motorsport felkészítésében. Az igazsághoz hozzátartozik viszont, hogy Egerben még a tavalyi motor lesz a Mitsubishiben, de például már új főtengellyel. A fiúk nagyon dolgoznak rajta!"
|